donderdag 8 januari 2015

Mr. Frosty

In de vakantie had ik ook tijd om verder te gaan met Mr. Frosty. Ik heb hem van spook naar sneeuwpop zien veranderen. 
 

 


Dit is het eindresultaat, waar ik weer blij mee ben.
Het patroon is hier te koop.
Bij het origineel is gewerkt met roze tinten in de muts erbij. De das was van stone washed gehaakt. Ik heb hem aangepast in mijn "hortensia" kleuren. Voor de das heb ik Catania grande gebruikt. Ik dacht aan 1 bolletje wel genoeg te hebben. Dat was tekort, dus heb ik er later nog een bolletje bij gekocht.

 
Nu nog een goed plekje bedenken. In de bank vind ik hem wel leuk staan, maar aangezien Jade op de bank mag, en zij de bank ook wel gebruikt om over te rollen (de bank is lekkerder om te rollen dan dat "akelige" laminaat) denk ik dat ik op zoek moet naar een veiliger plekje voor Mr. Frosty.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane