dinsdag 9 december 2014

Ripple deken

De ripple deken waar ik aan begonnen was, had ik uitgehaald. Door mijn strakke haken was het meer een plank geworden.
Die deken moest er toch komen, ik was alweer een eind, maar dat laatste stukje.
 
En om het makkelijk te maken, wilde Jade me wel een helpende poot toe steken.
En dankzij of ondanks die helpende poot, kwam het moment dat er alleen nog maar draden afgehecht hoefden te worden. Ook zo'n favoriet klusje. Maar jawel dat werd ook geklaard. Dus toe aan het haken van de rand rondom.
Opnieuw de helpende poot ;-). Het valt wel op dat ze erg graag op de stylecraft wol ligt. Je zou bijna een dekentje speciaal voor haar haken (voorlopig heb ik nog ideeën genoeg, en is ze nog niet aan de beurt).
 
Jawel, even passen op m'n bed, en de dame ligt er al weer op.
 Ik had mijn deken te lang gemaakt. De eerste versie was te smal, dus toen maar wat royaal genomen. En om weer opnieuw te beginnen, dat ging me te ver. Ik had dus bedacht om een stuk terug te slaan en vast te zetten met knopen. Even proberen hoe het staat. Jawel het is naar mijn zijn. Dat wordt een klusje om komende dagen beneden aan de grote tafel te doen, waar ik het goed plat neer kan leggen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane