vrijdag 22 augustus 2014

Er zit een nieuw haakproject(je) in mijn hoofd

 Met een vriendin was ik in het plaatsje Margraten. We zaten te eten toen ons oog viel op een wolwinkel. Daar wilden we na het eten wel even kijken. In de opruimbak vond ik het garen van Lana Grossa. De kleuren deden me gelijk aan iets denken. Er waren nog 4 bolletjes, die heb ik toen maar meegenomen. Thuis gekeken of ik er een effen kleurtje bij had, en jawel. Waar ik aan dacht bij deze kleuren? Aan het mooiste visje van de zee. 
Hier zijn een aantal prentenboeken van, die allemaal wel iets te leren hebben op het gebied van sociale vaardigheden. Met deze boeken wil ik het komende schooljaar iets doen in de groep. Dus nu verzinnen hoe ik het mooiste visje van mijn katoen kan maken.
Nieuwsgierig welke wolwinkel we waren? Het Zwarte Schaap, en zeker het binnenlopen waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane